25.11.05

Praatje bij het plaatje




Dit is de achtergrond van mijn weblog header... Het is een stukje van een reflector! Ik heb dit plaatje hier geplaatst omdat het zo ook bovenaan dit weblog kan verschijnen (het moet ergens op internet 'geparkeerd' worden, vandaar).

Waarom een stukje van een reflector? Nou, dat is eenvoudig. Ik wil graag het Licht van God weerkaatsen. Dat kan ik niet alleen - ik doe gewoon wat ik kan, met mijn 'gebroken stukje' van de reflector...

Hoe weerkaats ik Gods licht? Hopelijk met mijn bespiegelingen (reflecties, zoals ik mijn bijbelstudies en overdenkingen hier noem) en - dat is mijn gebed - vooral met mijn leven.

Reflecteer je met me mee?

Dit is wat wij hem hebben horen verkondigen en wat we u verkondigen: God is licht, er is in hem geen spoor van duisternis. (1 Joh. 1:15)

M@IL